Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Jak długo trzeba czekac na przesyłkę?

Przesyłkę wysyłamy w możliwie najszybszym czasie po otrzymaniu płatności za zakupy lub informacji o wysyłce za pobraniem. Czas oczekiwania na przesyłkę zależy od wybranej formy dostawy. Dla usługi Pocztex Kurier48 jest to D+2, natomiast dla usługi List Polecony Ekonomiczny jest to D+4.

2. Czy można anulowac zamówienie?

Tak, można anulować złożone zamówienie. W tym celu po dokonaniu zamówienia prosimy o wysłanie maila na adres obuwieola@gmail.com jednoznacznego oświadczenia z informacją o chęci anulowania zamówienia.

3. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Domyślnie wraz z zakupionymi bucikami wysyłamy Paragon fiskalny. Aby otrzymać fakturę VAT należy przy składaniu zamówienia podać dane niezbędne do otrzymania faktury oraz zaznaczyć, że chce się otrzymać fakturę VAT.

4. Czy długość wkładki jest mierzona przez sklep?

Długość wkładki w większości przypadków jest długością podaną przez producenta danych butów. Pracownicy naszego sklepu sprawdzają długości podane przez producenta ze stanem rzeczywistym aby podać klientom jak najdokładniejszą informację.